რა არის მარკეტინგული 4 P უძრავი ქონების სფეროში?


მიიღეთ წარმატება, რომელსაც იმსახურებთ

 

4 ხის სახლი

კონკურენტუნარიანობა აუცილებელია ნებისმიერი უძრავი ქონების აგენტისთვის. როგორ გამოარჩევთ თქვენს ქონებებს ბაზრის კონკურენტებისგან? როცა თქვენ შექმნით მარკეტინგის სტრატეგიას სახლის ან ქონების სიისთვის, ეს ელემენტები საჭირო იქნება გახსოვდეთ. 4 P-ი მოგცემთ კონკურენტუნარიან უპირატესობას და აჩვენებს რა გამოარჩევს თქვენს სიებს პოტენციური მყიდველებისთვის.

1. პროდუქტი

უძრავი ქონება თავად არაა თქვენი პროდუქტი, როგორც უძრავი ქონების აგენტი. ამის ნაცვლად, ესაა ქონების დამახასიათებელი თვისებები, რომლებიც მოიზიდავს მყიდველებს. გაიზარდეთ იმ მახასიათებლების მიხედვით, რომლებიც მიზნობრივი პირი ყველაზე მეტად მოეწონებოდა. არის აქ ეზო? ზღურის ხედი? ხმაურიანი გარემო? თქვენ უკეთეს შანსს მიიღებთ გაყიდვისას, თუ შეძლებთ პოტენციური მყიდველებისთვის ქონების ცოცხალი წარმოსახვის შექმნას.

2. პრომოცია

ეს არის მეთოდები და ტექნიკები, რომლებიც გამოიყენება უძრავი ქონების ქონების მარკეტინგისთვის. ის მოიცავს რეკლამირების სხვადასხვა პლატფორმით, როგორიცაა ბეჭდვითი მედია, სოციალური ქსელები, ინტერნეტ კატალოგები, პირდაპირი მარკეტინგი და ნიშნები. მიზნობრივი აუდიტორის მიღწევა და ქონების განსაკუთრებული მახასიათებლების გამოსახვა აუცილებელია ეფექტური პრომოციისთვის.

3. ფასი

ფასი მნიშვნელოვნად მოქმედებს, როგორ სწრაფად შეგიძლიათ გაყიდოთ სახლი ან სხვა ქონება. შედარებითი ბაზრის ანალიზი, ანუ ბოლო გაყიდვების ამსახველი მონაცემები, საუკეთესო ადგილია დასაწყისისთვის. უძრავი ქონების ვებგვერდზე ასევე შეგიძლიათ იხილოთ შედარებითი სიები და განსაზღვროთ რომელი იყო გაყიდული და რომელი გამოცემული. თქვენ უნდა განსაზღვროთ კონკურენტული და მიმზიდველი ფასები, უნდა გაითვალისწინოთ ესთეტიკური პირობები, ქონების ღირებულება, შედარებითი გაყიდვები და პოტენციური დაბრუნების ინვესტიცია.

4. ადგილი

უძრავი ქონების ადგილიმ მოხალიზ ჩათვლით როგორც ადგილის, ასევე გაყიდვის და მყიდველების საშუალებების არგუსვი. ეს მოიცავს არხების და პლატფორმების არჩევას, პოტენციურ მყიდველებზე მიმართვა თუ როგორ აკავშიროთ მათ ადგილობრივ სააგენტოებზე, ბროიკერებზე, ქონების გამოფენებზე და უძრავი ქონების ვებსაიტებზე. სასალიზ ყველაფერი ზუსტარდება ბაზარზე ძლიერი ქსელის არსებობა.