12 ივლისი 2024 ავტორი Michael Evans
უძრავი ქონების ბაზარი ციფრულ ხედვაზე ფიქრობს. როდესაც აგენტები, ბროკერები და დეველოპერები ონლაინ ყურადღებისთვის შეჯიბრებით, გამორჩეული ვებსაიტი ფუფუნება კი არ არის - არამედ აუცილებლობა. თუმცა, ვებსაიტის ტრადიციული დიზაინი შეიძლება მოახდენოს მიზნის ხანგრძლივი მანძილზე ჭრელა. როგორც კი თქვენ სრულყოფილებდით და გახსნით თქვენს საიტს, ტენდენციები იცვლება, მომხმარებელთა პრეფერენციები იცვლება და უნდა იყვნენ მუდალენი სწორი ადგილის დაჭერისთვის. ამ შემთხვევაში, ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინის მეთოდოლოგია შედის. რა იქნებოდა, თუ შეძლებდით მალე გახსნას და გამართლებულად ოპტიმიზირდეთ მომხმარებლის რეალური მონაცემებისა და გამოხმაურების საფუძველზე? ამ მიდგომა არამც თუ შეამცირებს წინასწარ ხარჯებსა და განვითარების დროზე, არამედ ვებსაიტი უფრო ადაპტირებადია, ბაზრის ტენდენციებთან აცნობიერებლადია და საბოლოოდ წარმატებულია.
ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინი არ არის მინიმალური ვებსაიტის ერთად აგუძრიება, სადაც საუკეთესო შედეგი იმედით ეყრდნობით. ეს არის სტრატეგიული და მონაცემებზე დაფუძნებული პროცესია მაღალი წარმოდგენილის მქონე ონლაინი ყოფნის აღქმაში და თქვენი ვებ პრენსის საუკეთესო გვირგვინის ვებსაიტის მსგავსი განვითარების სიმაღლის აღქმაში გადამწყვეტ. წარმოგვიდგენეთ თქვენი უძრავი ქონების ვებსაიტი პროცესული თავდაპირველი განვითარებადობადვი შენორის მობილური განვითარების ციკლში. მოდით ვიგლინოთ, რატომ უნდა მიიღოთ ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინი თქვენი საბაზრის რედიზაინისთვის.
შესავალი სარჩევი:
- ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინი vs. ტრადიციული ვებსაიტის დიზაინი
- რაიმეა სამი ფაზა ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინისთვის?
- დასკვნა
ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინი vs. ტრადიციული ვებსაიტის დიზაინი
ზრდაზე ორიენტირებულ და ტრადიციულ დიზაინის მეთოდს შორის განსხვავებები შესაძლოა მნიშვნელოვნად იმოქმედოს თქვენი ძირითადი ხაზებზე და თქვენი წინაახალს მოქიშეებთან დაკავშირების შესაძლებლობაზე. ხშირად ეს განსხვავებები იქნება რესურსებითა და შედეგებით დამოკიდებული. უძრავი ქონების აგენტებსა და დეველოპერებს ხშირად აქვთ შეზღუდული დროზე, თანამშრომლებზე და ფინანსურ რესურსებზე. GDD მათ შესაბამის ციფრულ ყოფნის სწრაფად და ეფექტურ ხარჯთან მხარდაჭერის საშუალებას აძლევს.
ფუნქცია | ტრადიციული ვებსაიტის დიზაინი | ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინი |
---|---|---|
გრაფიკი | თვეობით პროცესები დიდი წინასწარ ინვესტიციით | დროშულჩქარ გახსნა (კვირებში), თანდათანოვანი ოპტიმიზაცია, მუდმივი განვითარების ციკლი |
ფასი | მაღალი საწყისი ინვესტიცია, ბიუჯეტის გადამეტების შესაძლოობა | დაბალი საწყისი ხარჯი, ბიუჯეტის ფართო მისიების გადავლილის, მარტივად კონტროლირებადი ხარჯვა |
მორგება | გართულებული და ძვირად შეკრებული ცვლილება გახსნის შემდეგ | მონაცემებზე დაფუძნებული გასავალი საშუალებას აძლევს უწყვეტი გაუმჯობესებისა და მორგების საშუალებას |
მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები | დაშვები და აზროვნების შეწრობები | რეალურ დროში მონაცემებზე და ანალიტიკაზე დაყრდნობილი, A/B ტესტირებით |
რისკი | მაღალი რისკი გამომავალი საიტი, რომელიც მომხმარებლის საჭიროებებს ან ბიზნეს მიზნებს არ შეესაბამება | დაბალი რისკი; შეცდომები სწრაფად შეიძლება გამოსწორდეს და გაუმჯობესება განხორციელდეს |
რაიმეა სამი ფაზა ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინისთვის?
ახლა, რომ თქვენ იცით, სახელი რატომ ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინი უფრო აზიური არის თანამედროვე უძრავი ქონების ბიზნესისთვის, მოდით ვგვეყენოთ კერძო ფაზა.
1. სტრატეგია
როგორც სახლის ღია გამოფენას დაგეგმვა ან განვითარების შეთავაზების ზღვარში მოასპარეზო, კარგად განსაზღვრული სტრატეგია წარმატებული ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინის საფუძველია. უნდა ჰკითხეს საკუთარ თავს: რომელ მიზნებს ავრცელებთ თქვენი ვებსაიტის მეშვეობით (მისანანათა მიღება, უძრავი ქონების გამოფენა, ბრენდის ცნობადობა)? ვინაა თქვენი იდეალური მომხმარებელი (მყიდველები, გამყიდველები, ინვესტორები)? როგორ იყენებს ვიზიტორები თქვენს საიტზე? მას შემდეგ რაც ამ კითხვებზე პასუხობთ, უფრო ნაყოფიერი საუბრის საფუძველი შექმნით გუნდთან, რომელიც ქმნის თქვენს საიტს.
ინდივიდუალური სტრატეგია არსებითი არეალში დიზაინის პროცესში. ეს მიდგომა ხელს უწყობს იმათსას, ვინც ინთერნეტსიგნ-ს „სხვა მხარეს“ აფორმებს და უზრუნველყოფს, რომ ვების დიზაინი ბიზნესის ძირითადი სტრატეგიის გულს გაუტოლავს. ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინის პროცესის სტრატეგიის ფაზა გააზებს მთელს პროექტზე, შექმნის დიზაინურ მოდელს და წარმოდგენულ ხარისხის გზას თავსებობს.
2. გაშვების საყრდენი
როგორც უძრავი ქონებათა განტვირთვა ახალი პროექტის გახსნაზე გსოცჰება, თქვენ ამ ფაზაში ქმნით ფუნქციური ვებსაიტს, სადაც მნიშვნელოვანი ფუნქციები პრიორიტეტულია მისწრაფებულეების ზარობაზე მეტი. გახსნის საყრდენს მექტატოპონდის პირველი მოდელი ჰგავს ახალი განვითარებისათვის. მიზანი არაა ნახევარგანვთარებული პროდუქტის გამოფენა. უმნიშვნელოვანეს დანიშნულება კი იმ ხალხთან მიახლოება, რომლებიც მზადაა ბიზნესის კეთენთან. პერსპექტივის შემთხვევაში მნიშვნელოვანია არა მარტო სწორი მონიტორინგის გაზომვა, შეყვარებული მომხმარებლებისგან სწავლის შემტანი, ან მუდმივი გაუმჯობესება. ეს საშუალებას მოქმდურებსს, მომხმარებლის ქცევის ღირებულებების მონაცემების შეგროვების დასაწყისში, ინფორმირებული გადაწყვეტილებები შეწრწვებითს ფორმაში დატოვებით.
გაშვების საყრდენის ვებსაიტი არ არის თქვენი საბოლოო პროდუქტი; ეს მომავალი განვითარების საწყისია გარემზმენალური და ფოკუსებული შემჩვევ特马 არ ელური გადავწყვიტებით:
3. მუდმივი განვითარება
აქ ზრდაზე ორ மიხოხილ, სურვილ, ოცნების, „ნახაზში გამოვლენულთა გასამართლებებული აეაქ. წინაპირობა კითვა პირველად გამოყენებული მონაცემების ანალიზს, A/B ტესტირებას და ყოველთვის უკეთდებ त्यांच्या „ომამდელი ფაზის“ შედეგების წარმოდგენილი ფორმების რამდენtersuchობილიობაზე.
გაშვების საყრდენი ვებსაიტი ცოცხალია და მომხმარებელთა მონაცემების შეგროვება ხდება. ეს მონაცემები დაგეხმარებათ თქვენი სტრატეგიის ფორმისტუდეში
დასკვნა
მომხმარებელზე ფოკუსირებული და მუდმივი განვითარებაზე დაშვებული, ზრდაზე ორიენტირებული დიზაინი მთლიანად ცვლის უძრავი ქონების აგენტებსა და დეველოპერებს როგორ მიმართნენ მათ ონლაინ ყოფნას. მომხმარებელთა გამოყვრუეების, ტესტების, გაზომვების და ადაპტაციის პრიორიტეტიზმით, უძრავი ქონების კომპანიები მოიწონებენ სტრატეგიულ მოიზრებას. ეს დიზაინის მეთოდოლოგია ხელს უწყობს ინვნესტიტის მიშაკეთეზე მეგობრების ყოფნისადმი შეყვანაშ. ერთი მთვლივოименование „გამწვავებუს, სტრატეგია“ მონაცემთა მოცევის ამენტება, მოწაოპებითი მოსრული „მდიდრი“ აქტივები მეტი გადაცელე გარემოშყ. გაზრდაზე ორიენტირებული დიზაინის სტრატეგიის გახსნის საყრდენი მუდმივი გაუმჯობესებით მართლოგრამ ასიკს სახტოგჭრევმართველელის გენეროვნის „წრთ“ მენატეთრმები წარმართემიანი